गजल - खगिन्द्रा खुसीका ५ गजलहरु

१ गजल
कति हो कति प्यार पाएँ हजुरमा। भुली यो जगत नै विलाएँ हजुरमा।
कहाँ के छु ऐले कुनै थाह छैन, म निस्की म वाटै हराएँ हजुरमा।
कतै खोट देख्ने लुकाएर आँखा, गरी जोड नै मन पराएँ हजुरमा।
यही पूर्ण मान्छे म पाउँ सधैँ नै, भनी यी नयनलाई चराएँ हजुरमा।
दिएँ पुण्य वेली उखेलेर मनको, विना मलजलै नै सराएँ हजुरमा।
म मनको घडामा कलश जोर थापी, पुजी लाख थोपा झराएँ हजुरमा।
उघारेर घुम्टो नजर भो मलाई, लजाएर आँखा तराएँ हजुरमा।
२ गजल
तनको सुख माग्दिन भो कहिल्यै। धन दौलत माग्दिन भो कहिल्यै।
मन मन्दिरमा रहनेस्थल देउ्, गहना सुन माग्दिन भो कहिल्यै।
जीवनै भरि प्यार दिए मनको, अरु क्यै गुण माग्दिन भो कहिल्यै।
अव एक पटक जननी हुन पाउँ, पुन त्यो भु्रण माग्दिन भो कहिल्यै।
३ गजल
नलेखौँ कथा यो इतिहास हुन्न। र लेखौ इजाजत पनि खास हुन्न।
भरीएर पोख्ने छ श्वेता यि पाना, नच्यातेर राख्ने कुनै आश हुन्न।
हुँदा दूरमा टाँसिने प्रेम गर्छन, अहो छेउमै छौँ मनै पास हुन्न।
छ भानू गगन्को सवै राप मेरो, मनैमा छ ज्वाला तनै लास हुन्न।
४ गजल
वहर लेख्न थालेँ कहर भो नलेख्ने। बने शव्द मेरा जहर भो नलेख्ने।
यि पाखा पखेरा अंधेरा पँधेरा, पछि हुन्छ गाउँ शहर भो नलेख्ने।
सुखानी र चेप्टी छ दाउरा र मेसो, कयौ वाध्यता छन् रहर भो नलेख्ने।
विझेका अभावले बगेको छ पाऊ, महलका सुकोमल पयर भो नलेख्ने।
न खाली भए ती डँडेल्नो र थाप्लो, अझै ती अशिक्षा ठहर भो नलेख्न।
५. गजल
कस्तो उत्सुक हुन्छ यो मन मधू तिम्रा गजल सुन्नलाई। कैले भेट्न म आउँ लौ भन मधू तिम्रा गजल सुन्नलाई।
जान्छौ घुम्न कता कता र कसरी नाता कसी फिर्दछौ, जानौँ मै पनि आफनोपन मधू तिम्रा गजल सुन्नलाई।
भाका, सूर, कला मिठो छ रचना उस्तै मिठो गायन, भन्छे रे मसुरी सुसाइ्कन मधू तिम्रा गजल सुन्नलाई।
वाहाना सजिलो छ जागिर भनी आयो लग्यो यो मन, डाक्दैथ्यो पुनः धन्कुटा सुन मधू तिम्रा गजल सुन्नलाई।
खोजी शव्द फकाउँछौ गजलमै ठुस्किएकी प्रेयसी, हाँस्दै ती अनी आउँदी हुन मधू तिम्रा गजल सुन्नलाई।
♥ खगिन्द्रा खुशी, झापा।
Labels:

Post a Comment

कृपया हजुरहरुको सुझाव-सल्लाह चाहन्छौं ।

[facebook][blogger]

Author Name

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.