पत्र-कविता - "म,बाबा र जीवन" (ईनोसेण्ट राजन)

"म,बाबा र जीवन"
(पत्र-कविता)

श्रदेय बाबा,
सधै-
हजुरको सामिप्यताको आगनमा
एउटा सालिन जीवन
खेलिरहेको हुन्छ-
सस्कार,सभ्यता र कर्तब्यबोधका
रंगीचंगी खेलौना र पुतली बोकेर!!
हो-बाबा,
हजुर गुरु होइसिन्छ!
हजुरको जिबनीबाट,
सहनसिलता-आत्मासन्तुष्टी-धैर्यता-मानवता
र,
लाखौ पाठ सिकेर
सानले बाचेको यो जिबनले
अभाव बिरुद्दका हजार लडाई जितेको छ-
जीवनका युद्द मैदानहरुमा!!
मलाई याद छ-
हजुरले "म" हरुका लागि
आधा जुनी जीवन निशुल्क सुम्पिसक्नु भो,
यो पनि थाहा छ-
हजुरले "म" हरुका खुसीका निम्ति
ओठका एक अन्जुली खुसी बन्धकी राखेर हास्नु भएको छ !!
बाबा,
अब जिम्मेवारीको सत्ता हस्तान्तरण गर्नुस!!
र,
मलाई सुम्पिदिनुस जीवन चल्तीका खाताहरु
प्रण गर्छु-
हजुर समक्ष
पिठ्युमा जिम्मेवारी बोकेर
हजुरले देखाउनु भएका बाटाहरु,गन्तब्यहरु
"म असल छोरो हुँ" को सपथ लिन्छु
र,
तय गर्छु यात्राहरु-जीवन बोध गरेर!!
हो बाबा,
हजुरका हातहरु शिरोपर हुनेछनर,
हजुरका आशिर्वाद सफलता हुनेछन
जसरी,
हजुरका एक एक पाईलाहरु
मेरा लक्ष्य बनिरहेकाछ्न!!
-हजुरको छोरा !!

♥ ईनोसेण्ट राजन, झापा।
Labels:

Post a Comment

कृपया हजुरहरुको सुझाव-सल्लाह चाहन्छौं ।

[facebook][blogger]

Author Name

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.