कविता - योद्धाको चिठी (छवि किरण ओली)

योद्धाको चिट्ठी

सानू तिम्रो नाममा मेरो अस्तु र खरानी आयो भने फुटाउनू हाताका चूराहरू र नामेट गर्नु शिरको सिन्दुर म यहुदीको क्रूर पन्जा बाट सकिन उम्कन दफन गर्न खोज्दैछन् मेरो जीर्ण तन मरुभूमीको तातो बालुवामा छोरालाई टोपी झिक भन्दिनू चुहिन सक्छ ढुङ्गाको छानो र रमिता हेर्न सक्छन् बबुरा ताराहरूले फलैचाको आँगनमा बसेर मेरो सम्झनामा बगाईन दिनू दुई थोपा अश्रुबिन्दु मेरो नामको चिता माथि प्रिय लागबत्ती दिने बेलामा॥ निधारमा रातो अच्छेता टाँसेर आँशु बगाउदै भन्थेऊ आमा नगएनी हुन्थ्यो तर के गर्नु मेरो थाप्लोमा साहूको ऋण थियो म हिड्ने बेलामा कलिला सूर्यका लालीहरू खुट्टा तन्काई रहेका थिए त्यति बेला अणु परमाणुको चित्कार भित्र गरिबीको पिञ्जडामा खेली रहेको थियो मेरो नाबालक छोरो॥ म संग घाम किन्ने पैसा थिएन र भनेन कहिल्यै घडीको काँटाले तेरो आयु यति हो भनेर बरु हिडिरहयो भित्ताको आयतन नापेर साँझमा बलेको आकाश संगै सेतै फूलेको पहाडको फेदीमा म सिक्दै थिए खोला नाला संग सुसेल्न पहरा छहराको वात्सल्य ओडेर यि सबै पुनीत प्रेम छोडेर म हिडेकै हुँ पराईको आकाश तिर जीजस अनि अल्हाको देशमा पसिना बेच्नलाई॥ मेरो वियोगमा बादलको आँशुले पखालिएको खहरे नतमस्तक हुन सक्छ र लड्न सक्छन् मेरा बाल्यकालका पदचापमा चिप्लिएर देश बोक्ने पदयात्रीहरू तानाशाहा आँगन टुहूरो हुनेछ त्यति बेला जब म आउनेछु पोस्माटम गरेर स्ट्रेचरमा॥ कङ्गारुले बच्चा च्यापेझै स्याउलाको भारी बोकेर खोरुङ्गाको उकालो हिड्दै हुन सक्छिन मेरी आमा यति बेला शैयामा छट्पटीदै हुन सक्छन् मेरा बा दमको औषधी छुटेर चेतना भोकाएको होला अधर्मीहरूको बस्तिमा लेकको सिङ्गार टिपेर हिमाल हाँसेको होला मृत्युको कलश यात्रा गर्दै महङ्गिको मलश्री भाका संगै॥ म युद्धको क्रीडास्थल भरि रगतको नदी बगाईरहेको छु रिक्त जीवन कोलाज भित्र सिमा स्तम्भ ढल्ला दशगजा मलामी हुन सक्छ कार्गिलमा आएर नेकु फूक भन्दिनु मेरा मलामीलाई र खाजा चामल बोकेर जाउ भन्दिनु मेरो करेसो जोडिएका छिमेकीलाई म फर्किए पछि रातो बाकसमा त्यती बेला नरुनु है मेरी सखी मैले वीरगती प्राप्त गरेको हुँ॥ मुर्कूटाहरूको नली खुट्टा बजाउँदै कुसुन्डाहरू हिड्दै होलान् आरुको फूलमा स्वर्णिम युग बोकेर स्वप्न पंक्षीले गुड छोडे होला रक्तरन्जीत भूगोल देखेर यि सबै युद्धका निशाना थिए अशान्तिले बबन्डर मच्चाए पछि॥
♥छवि किरण ओली बिर्तामोड नगरपालिका वाड्न ०३ शैनिकमोड झापा।
Labels:

Post a Comment

कृपया हजुरहरुको सुझाव-सल्लाह चाहन्छौं ।

[facebook][blogger]

Author Name

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.